مطالب مرتبط:
اعلام منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی اعلام شدند
اعلام منتخبان جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
تولید محتوای فاخر اصلی ترین هدف جشنواره ملی مدرسه عشق است
آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 15:352024-04-15فرهنگي

اختتامیه جشنواره ملی پرده خوانی و نقالی روستایی رضوی کشور


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی پرده خوانی و نقالی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره دشتستان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی پرده خوانی و نقالی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره دشتستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان بوشهر، افروغ گفت: اختتامیه جشنواره پرده خوانی و نقالی روستایی رضوی در 2 رده سنی نوجوانان و بزرگسالان ویژه روستاییان سراسر کشور روز پنج شنبه ششم اردیبهشت سالجاری با حضور سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی اما رضا(ع) و 70 نفر از هنرمندان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان بوشهر افزود: نفرات برتر در دهه کرامت، در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مشهد حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: در خصوص این جشنواره، مسیر تازه شروع شده و قطعا باید در سراسر کشور افرادی که در این حوزه در روستاها فعالیت می کنند، شناسایی شوند و در دوره های بعدی جشنواره زمینه حضور پر رنگ تر آن فراهم گردد.

وی اضافه نمود: یکی از الگوهای نمایشی ای که در ساحت نمایش های مذهبی در کشور ما دارای سابقه هست و افراد بسیار بزرگی در طول تاریخ در حال اجرای این گونه های نمایشی بو


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - روستای - استان بوشهر - اختتامیه - پرده خوانی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی پرده خوانی و نقالی روستایی رضوی کشور

اختتامیه جشنواره ملی پرده خوانی و نقالی روستایی رضوی کشور