مطالب مرتبط:
امتیازات برخی سران قوم، آنان را از زندگی مردم دور کرده
سؤال روز سیزدهم مسابقه زندگی با آیه ها + جایزه
زندگی بدون اینترنت چگونه است؟
نابغه الهام بخش سینمای جهان در شبکه مستند/ پخش مستند «جادوگر: زندگی و آثار اورسن ولز»
ثروتمندترین مردم جهان کجا زندگی می کنند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 11:452024-03-25ورزشي

چگونه شادتر زندگی کنیم؟


ورزش کردن، قدردانی و شکرگزاری، داشتن ذهنیت مثبت و خوش بینی، برنامه ریزی، خواب کافی و خودمراقبتی می تواند از جمله راهکارهایی برای شادتر زیستن افراد به شمار رود و باید توجه داشت که انسان موجودی اجتماعی است و روابط اجتماعی گسترده و مثبت .

- یک روانشناس گفت: ورزش کردن، قدردانی و شکرگزاری، داشتن ذهنیت مثبت و خوش بینی، برنامه ریزی، خواب کافی و خودمراقبتی می تواند از جمله راهکارهایی برای شادتر زیستن افراد به شمار رود و باید توجه داشت که انسان موجودی اجتماعی است و روابط اجتماعی گسترده و مثبت نیز می تواند انسان را شادتر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روانشناس در گفت وگو با ایمنا با بیان اینکه تعریف هر فرد از مقوله شادی متفاوت است، اظهار کرد: امید و شادی با تحت تأثیر قرار دادن ذهن و روان افراد، به انسان کمک می کند در آرامش زندگی کند، انگیزه بیشتری برای تلاش و رسیدن به اهداف خود داشته باشد و به نوعی زندگی بهتری را تجربه کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد برای تجربه شادی سخت گیری بالایی دارند و این در صورتی است که با وجود شادی، افراد احساس آرامش و در پی آن، وجود امید را در پس لحظه های دشوار زندگی تجربه می کنند، افزود: افرادی که میزان شادی بالایی داشته باشند، با احساسی بهتر و رضایتمندی از آنچه دارای آن هستند، توان مقابله بیشتری با دشواری ه


برچسب ها: اجتماعی - روابط اجتماعی - خودمراقبتی - انسان - خواب کافی - روانشناس - زندگی
آخرین اخبار سرویس:

چگونه شادتر زندگی کنیم؟

چگونه شادتر زندگی کنیم؟