مطالب مرتبط:
13 آوریل همانند 7 اکتبر در تاریخ به ثبت رسید/حداقل 12 موشک ایرانی به اهداف خود اصابت کردند
12 موشک هایپرسونیک ایران به اهداف اسراییلی اصابت کرد /سفیر سوییس به جای وزارتخارجه به سپاه احضار شد /موشک های بالستیک ظرف 15 دقیقه به اسراییل رسیدند
تصویر محل اصابت موشک های سپاه به یک مقر مهم امنیتی اسراییل
جزییات جدیدی از پاسخ موشکی ایران به اسراییل/ تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا 3 ماه طول می کشد اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید/ تمام موشک های هایپر سونیک ما به هدف اصابت کرد
برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 10:352024-04-17سياسي

آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو 24 هستیم


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد که آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو 24 هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده های سوخو 24 این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است.

آمادگی که امروز در زمینه سوخو24 داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو 24 نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو 24 در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو 24 هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.


برچسب ها: فرمان - فرمانده - فرمانده کل قوا - سوخو - آمادگی - فرمانده نیروی هوایی ارتش - نیروی هوایی
آخرین اخبار سرویس:

آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو 24 هستیم

آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو 24 هستیم