مطالب مرتبط:
هاآرتص: رییس موساد برای مذاکره با حماس به قطر باز می گردد
تهدید رییس شاباک به عدم شرکت در مذاکرات قطر
بازگشت رییس موساد به قطر برای مذاکره با حماس
رییس موساد امروز راهی این کشور عربی خواهد شد
رییس جمهور نیجریه برای کاهش هزینه ها وزرا را از سفر با بودجه عمومی منع کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 09:402024-03-23بين الملل

رییس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می کند


دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد رییس موساد در راستای ادامه تلاش برای دست یابی به توافق مبادله اسرا، برای دیدار با طرف های واسطه راهی قطر خواهد شد.

- منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از محور های رایزنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با مقامات محلی شمال فلسطین اشغالی در باره شروع سال تحصیلی در این مناطق با توجه به تداوم حملات مقاومت اسلامی لبنان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق، رسانه صهیونیستی اسراییل هیوم گزارش داد که نتانیاهو طی روز های گذشته، نشستی با مقامات محلی در شمال فلسطین اشغالی درباره شروع سال تحصیلی آتی داشته و احتمال تعویق آن را بررسی کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیست همچنین نتانیاهو با مقامات مذکور، موضوع تمدید اقامت شهرک نشینان صهیونیست در هتل ها را تا پس از ماه ژوییه مورد رایزنی قرار داده است.

این رسانه صهیونیست آورده است که طی روز های گذشته رایزنی هایی نیز درباره آمادگی لازم از حیث اقتصادی انجام گرفته است و اینکه بودجه بیشتری برای تمدید اقامت شهرک نشینان خارج از مناطق خود نیاز است.

طبق گزارش این رسانه صهیونیست، اگر سال تحصیلی در شمال فلسطین اشغالی به علت مسائل امنیتی در سپتامبر شروع نشود، به بودجه بیشتری برای این منظور نیاز است.


برچسب ها: صهیونیست - شمال فلسطین اشغالی - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - فلسطین اشغالی - نتانیاهو - نخست وزیر رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

رییس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می کند

رییس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می کند