مطالب مرتبط:
این 5 عادت سلامت پوست را به خطر می اندازند
کدام گویش های ایرانی در خطر نابودی قرار دارند؟
خطر طغیان رودخانه ها در 3 استان
خطر مرگبار استامینوفن برای قلب
هشدار زرد هواشناسی | 4 استان در آستانه خطر وقوع سیلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 08:302024-04-18بين الملل

نزن بی بی! خطر داره بی بی


حامیان غربی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو(بی بی)، نخست وزیر این رژیم نسبت به خباثت هایی که در سر دارد، هشدار دادند.

آن طور که در گزارش رسانه های غربی آمده جو بایدن، - حامیان غربی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو(بی بی)، نخست وزیر این رژیم نسبت به خباثت هایی که در سر دارد، هشدار دادند.

آن طور که در گزارش رسانه های غربی آمده جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در گفت وگوها و تماس های تلفنی از نتانیاهو خواسته پاسخی به حمله ایران ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: عملیات وعده صادق ایران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بزرگ تر از آن چیزی بود که صهیونیست ها تصور می کردند.

اگرچه دستگاه سانسور رژیم، سخت ترین تدابیر را برای عدم انتشار این عملیات به کار گرفته و تلاش کرده تا ابعاد و خسارات این عملیات تنبیهی را کوچک نشان دهد اما واقعیت های میدان آنها را ناچار کرد تا پس از وقفه ای کوتاه، اعلام کنند که به این عملیات پاسخ خواهند داد.

با این حال اما حامیان غربی رژیم به بنیامین نتانیاهو(بی بی)، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به خباثت هایی که در سر دارد، هشدار دادند.

آن طور که در گزارش رسانه های غربی آمده جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در گفت وگوها و تماس های تلفنی از نتانیاهو خواسته پاسخی به حمله ایران نده


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیست - صهیونیستی - رسانه های غربی - نتانیاهو - رژیم - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

نزن بی بی! خطر داره بی بی

نزن بی بی! خطر داره بی بی