مطالب مرتبط:
محمدرضا یوسفی: حکومت قداستی ندارد؛ حکومتی که عادلانه رفتار کند مقبول خداست/ کشوری که مناسباتش دارای فساد باشد توسعه پیدا نمی کند/ اگر روابط مردم و حکومت در جامعه غلط شد، جامعه دچار فقر و ناامنی می شود
این مورد برای سالمندان از سیگار، الکل و چاقی هم مرگبارتر است
یک باور غلط درباره تخم مرغ
پزشکان می گویند: تنهایی از سیگار، الکل و چاقی مرگبارتر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 15:452024-03-31پزشكي

همه باورهای غلط درباره چاقی


اضافه وزن یکی از مشکلات جامعه مدرن امروز است که معمولا ناشی از سبک خاص زندگی است، از همین رو بسیاری از افرادی که دارای اضافه وزن هستند، سعی می کنند روش های مختلفی را برای کاهش وزن به کار ببرند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو،  سال هاست که روش های درمانی گوناگون و حتی ترسناکی برای درمان مشکل چاقی بین عموم مردم رواج پیدا کرده است، در صورتی که بسیاری از انسان ها می دانند مسیر بهتری برای درمان چاقی وجود دارد.

 آمریکایی ها تقریبا طی 40 سال گذشته چاق تر شده اند.

باتوجه به آمار مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نزدیک به 80 درصد از بزرگ سالان و حدود یک سوم کودکان در حال حاضر با مشکل اضافه وزن و چاقی روبرو هستند.

بسیاری از آمریکایی ها از چاقی شدید در زندگی خود بیشتر از سایر بیماری ها مانند پارکینسون، سرطان سینه و آلزایمر رنج می برند.

  به ما گفته شده است که چاقی می تواند موجب نارسایی قلبی شود و سلامت افراد را تهدید کند و حتی قدرت و توان بدنی فرد را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.

ترس از چاقی و یا اضافه وزن همواره آدمی را تشویق می کند تا زمان بیشتری را برای پیگیری رژیم های سخت غذایی صرف کند، در مقایسه با افرادی که زمان بیشتری را به تماشای برنامه تلویزیونی یا بازی های آنلاین اختصاص می دهد.


برچسب ها: اضافه وزن - چاقی - آمریکایی ها - بیماری ها - آمریکایی - درمان - اضافه وزن و چاقی
آخرین اخبار سرویس:

همه باورهای غلط درباره چاقی

همه باورهای غلط درباره چاقی