مطالب مرتبط:
اعلام برائت از جنایات رژیم صهیونیستی یک تکلیف دینی است
تولیت آستان قدس رضوی: اعلام برائت از جنایات رژیم صهیونیستی یک تکلیف دینی است
اعلام برائت از جنایات رژیم صهیونیستی یک تکلیف دینی است
جنایات رژیم غاصب صهیونیستی هرگز از حافظه بشریت پاک نخواهد شد
محسنی اژه ای در راهپیمایی روز قدس: جنایات بی سابقه طی 6 ماه اخیر از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه با حمایت های رژیم آمریکا بوده/ آمریکایی ها در این قضیه مسئول هستند و باید پاسخگوی جامعه جهانی باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 16:052024-04-05سياسي

برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند، گفت: برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است.

- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند، گفت: برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد شرفی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع شهدای راه قدس، اظهار کرد: ملت مسلمان فلسطین در جغرافیای محدود و مشخص مورد ظلم و ستم نظام سلطه رژیم صهیونیستی و کودک کش قرار گرفتند و ما هم بر اساس باورها و اعتقاداتمان وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی، در کنار مردم عزیز در راهپیمایی پرشکوه روز قدس حضور پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و آرمان های آنان در سخت ترین شرایط که مورد ظلم و ستم واقع شده اند، اعلام می کنند و این جنایات غیر بشردوستانه را محکوم می کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه همه مسلمانان است که هر جا مسلمانی مورد ظلم واقع شده باشد به دادخواهی وی برخیزند و گرنه مسلمان نیستند، افزود: جن


برچسب ها: رژیم غاصب صهیونیستی - صهیونیستی - راهپیمایی - مردم مظلوم فلسطین - راهپیمایی روز قدس - تکلیف شرعی - رژیم غاصب
آخرین اخبار سرویس:

برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است

برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است