مطالب مرتبط:
ترافیک در آزادراه های قزوین سنگین است
ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم_تهران و قم_کاشان
ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال
ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران شمال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 15:152024-03-23دانش

ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین


هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج، حوالی عوارضی 2 پرحجم و سنگین، دانشگاه آزاد واقع در کنارگذر شمالی قزوین سنگین و همچنین در آزادراه های قزوین - رشت و قزوین زنجان نیز نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

- رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در سطح آزادراه های این استان خبر داد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج، حوالی عوارضی 2 پرحجم و سنگین، دانشگاه آزاد واقع در کنارگذر شمالی قزوین سنگین و همچنین در آزادراه های قزوین - رشت و قزوین زنجان نیز نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: تیم های گشت پلیس راه استان در سطح راه های اصلی، فرعی و آزادراهی حضور فیزیکی دارند تا از بروز هرگونه حادثه احتمال جلوگیری و سفری امن و ایمن را برای خودروهای عبوری نیز فراهم کنند.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: با توجه به اینکه از امروز بعدازظهر شاهد بازگشت موج اول مسافران به مناطق خود خواهیم بود، به رانندگان توصیه می کنیم تا ضمن استراحت کامل اقدام به بازگشت کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه خودرو خود را پارک و پس


برچسب ها: قزوین - سنگین - آزاد - آزادراه - پلیس راه استان - رییس پلیس راه - ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین

ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین