مطالب مرتبط:
سرویس های بهداشتی؛ جاذبه جدید ژاپن
سرویس های بهداشتی؛ جاذبه جدید ژاپن
100 هزار گردشگر از جاذبه های شهرستان صحنه بازدید کردند
کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در جاجرود + فیلم
بهبود قیمت قراضه صادراتی ژاپن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 07:202024-04-07بين الملل

سرویس های بهداشتی؛ جاذبه جدید ژاپن


پروژه «توالت توکیو» که در سال 2020 توسط بنیاد غیرانتفاعی نیپون آغاز شد، از چهره های مهمی از جمله معمار سرشناس «تادائو آندو» برای بهبود دسترسی و هنر در 17 توالت عمومی در منطقه «شیبویا» در شهر توکیو بهره برد.

- پروژه توالت توکیو که در سال 2020 توسط بنیاد غیرانتفاعی نیپون آغاز شد، از چهره های مهمی از جمله معمار سرشناس تادائو آندو برای بهبود دسترسی و هنر در 17 توالت عمومی در منطقه شیبویا در شهر توکیو بهره برد.

در کنار تماشای معابد و شکوفه های گیلاس، بازدیدکنندگان توکیو اکنون می توانند به تماشای شگفتی های مدرن تر شهر بروند؛ توالت های عمومی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از جاذبه های عجیب و مورد علاقه گردشگران خارجی در ژاپن بازدید از سرویس های بهداشتی است و حتی یک تور دوساعته نیز برای دیدنِ این سرویس های بهداشتی فوق مدرن برای گردشگران ترتیب داده شده است.

از آن جهت که، این سرویس های بهداشتی بسیار تمیز و ایمن هستند و هر کدام آنقدر متفاوتند که حس یک کشف جدید را به مخاطب می دهند و به تازگی نیز مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته اند.

تور بازدید از سرویس های بهداشتی همزمان در ماه مارس آغاز شده است؛ زمانی که کاهش ارزش ین ، واحد پول ژاپن اتفاق افتاد و بسیاری از طرفداران فرهنگ ژاپنی برای نخستین بار از مناظر و ویژگی های این کشور آسیایی دیدن کنند.


برچسب ها: سرویس های بهداشتی - بهداشتی - توکیو - توالت - غیرانتفاعی - سرویس - شهر توکیو
آخرین اخبار سرویس:

سرویس های بهداشتی؛ جاذبه جدید ژاپن

سرویس های بهداشتی؛ جاذبه جدید ژاپن