مطالب مرتبط:
سه مفقودی سیلاب خراسان شمالی پیدا شدند
هلال احمر خراسان شمالی سه مفقودی سیلاب را نجات داد
بیش از 13000 خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد
افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
تصادف جاده ای در خراسان شمالی یک کشته برجا گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 13:302024-03-27حوادث

کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 20 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 20 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می کنند، افزود: ماموران بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو 20 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه برای پلیس جا و مکان مهم نیست و تنها چیزی که مهم است، امنی


برچسب ها: خراسان - خراسان جنوبی - خراسان شمالی - پلیس مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی

کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی