مطالب مرتبط:
ببینید | پیام تند امیرعبداللهیان در دمشق علیه اسراییل و آمریکا: تنبیه خواهد شد!
اسراییل را تنبیه خواهیم کرد/آمریکا هم مقصر است
آمریکا در حمله به کنسولگری ایران مسئولیت دارد؛ اسراییل تنبیه خواهد شد
اسراییل را تنبیه خواهیم کرد/آمریکا هم مقصر است
آمریکا در حمله به کنسولگری ایران مسئولیت دارد؛ اسراییل تنبیه خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 12:502024-04-09سياسي

تنبیه سختی در انتظار آمریکا و اسراییل است


رییس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به مقر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه تأکید کرد: این جنایت بزرگ قطعاً با پشتیبانی آمریکا انجام شده و به زودی تنبیه سختی در انتظار این شیاطین خواهد بود.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به مقر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه تأکید کرد: این جنایت بزرگ قطعاً با پشتیبانی آمریکا انجام شده و به زودی تنبیه سختی در انتظار این شیاطین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی با اشاره به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در 21 فروردین 1378 به دست عوامل مسلح سازمان مجاهدین خلق گفت: ایشان یکی از فرماندهان پاکدل، مخلص، شجاع و کم نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن بود که در مبارزات ضد رژیم حضور داشت.

وی ضمن گرامیداشت مقام شهید صیاد شیرازی ، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص برخی شهدا گفت: واقعاً شهادت شایسته شهید صیاد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به یادآوری رویداد مهم تاریخ انقلاب پرداخت و به افتتاح حساب 100 امام خمینی(ره) و شکل


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - رییس شورای اسلامی شهر - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - شورای اسلامی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه سختی در انتظار آمریکا و اسراییل است

تنبیه سختی در انتظار آمریکا و اسراییل است