مطالب مرتبط:
واعظی: نامه ردصلاحیت روحانی مُهر محرمانه دارد/ روحانی خسته نخواهد شد/ یکی از دلایل ردصلاحیت لاریجانی، همراهی اش با دولت روحانی بود/ برخی مجریان صداوسیما هرچه بیشتر به روحانی فحش می دادند، برنامه بیشتری می گرفتند/ چرا 36 میلیون نفر رأی ندادند؟
واعظی: نامه ردصلاحیت روحانی مُهر محرمانه دارد /مطالب رسانه ها را بدون سانسور به روحانی می دادیم /روحانی خسته نخواهد شد /چرا 36 میلیون نفر رأی ندادند؟
واعظی: نامه ردصلاحیت روحانی مُهر محرمانه دارد / چرا 36 میلیون نفر رأی ندادند؟
واعظی: نامه ردصلاحیت روحانی مُهر محرمانه دارد / روحانی خسته نخواهد شد
واعظی: نامه ردصلاحیت روحانی مُهر محرمانه دارد | مطالب رسانه ها را بدون سانسور به روحانی می دادیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 12:452024-03-31سياسي

واعظی: ردصلاحیت روحانی بهای شجاعتش بود


هیچ راهی برای این که در کشور تحول و اصلاح به وجود بیاید و مردم از این وضعی که امروز در حوزه سیاست خارجی و داخلی، اقتصادی، معیشت و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، با نامه شورای نگهبان درباره دلیل ردصلاحیت روحانی گپ و گفت با محمود واعظی کلید خورد، نامه ای که بنا به روایت واعظی مُهر محرمانه بر آن خورده است و هنوز رسما جزییاتی از آن در فضای رسانه ای نه از سوی شورای نگهبان نه از سوی روحانی منتشر نشده است.

محمود واعظی، که چند روز مانده به سال جدید، مهمان نوروزی کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین شده بود، در این گفتگو که با حضور محمد مهاجری انجام شد، این ردصلاحیت را بهای شجاعت روحانی دانست.

او گریزی به انتخابات مجلس دوازدهم نیز زد و ضمن دفاع از تصمیم تشکیلاتی حزب اعتدال و توسعه برای مشارکت در انتخابات، تاکید داشت؛ نه دولت اقدامی برای مشارکت افزایی در انتخابات انجام داد نه شورای نگهبان.

واعظی که در دولت اول روحانی وزیر ارتباطات بود و در دولت دوم ریاست نهاد ریاست جمهوری را عهده دار بود، از روزهایی روایت کرد دولت روحانی زیر فشارهای همه جانبه قرار داشت و مخالفان تلاش می کردند تا دولت روحانی ناکارآمد دیده شود.

گفتگو با محمود واعظی، عضو حزب اعتدال و توسعه را در ادامه بخوانید.


برچسب ها: شورای نگهبان - انتخابات - ردصلاحیت - روحانی - محمود واعظی - انتخابات مجلس دوازدهم - واعظی
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: ردصلاحیت روحانی بهای شجاعتش بود

واعظی: ردصلاحیت روحانی بهای شجاعتش بود