مطالب مرتبط:
ارتش از مظاهر متعالی اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ ستاره آسمان عشق و ایثار
ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
نقش ارتش در عملیات تلافی جویانه علیهرژیم صهیونیستی چه بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 10:052024-04-17سياسي

ارتش مظهر اقتدار، عزت، پاکبازی، ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، عزت، پاکبازی، ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص است.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، عزت، پاکبازی، ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص است.

مسلم مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرارسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه سازی، ایمان و شجاعت سربازان دلیر و جان برکف این آب وخاک در ارتش دلیر جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، عزت، پاکبازی، ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص و رشادت غیور مردان نام آوری است که با ایمان راسخ جان عزیزشان را در کف دست خود گرفته و به دفاع از این آب و خاک مشغول هستند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: ارتش نیرویی الهی که در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در راه دفاع از کیان این مرز و بوم و اسلام عزیز شهدای زیادی را تقدیم کرده و جانبازان و ایثارگران این نیروی دلیر یادگارانی از آن دوران هستند.

مرادی بیان کرد: ارتش را با صفات برجسته ایمانی، مجاهدت در راه حق، مردمی بودن و ولایت مداری می شناسند و بی نظیرترین نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران را به لحاظ مکتبی و ایمانی در اختیار داریم.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - فرماندار بروجرد - معاون استاندار لرستان - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مظهر اقتدار، عزت، پاکبازی، ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص است

ارتش مظهر اقتدار، عزت، پاکبازی، ایثار و آیینه تمام نمای اخلاص است