مطالب مرتبط:
قبل از اقدام به بارداری نوشابه انرژی زا را ترک کنید
وزیر امور خارجه ایران عمان را به سمت سوریه ترک کرد
ترک ها 1.5 میلیارد دلار از پول ایران را به جیب زدند
یک سوم آمریکایی ها به دنبال ترک ایالات متحده هستند؟
ترک ها 1.5 میلیارد دلار از پول ایران را به جیب زدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 16:052024-04-08سياسي

هر چه زودتر ترک قشلاق کنید


 رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخس از عشایر و بهره برداران مراتع خواست هرچه زودتر مراتع قشلاقی این شهرستان را ترک کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخس از عشایر و بهره برداران مراتع خواست هرچه زودتر مراتع قشلاقی این شهرستان را ترک کنند.

سید حسین حسینی کیا در گفت و گو با ایسنا خطاب به تمامی مرتع داران عشایر و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی شهرستان سرخس گفت: با توجه به تصمیمات به عمل آمده در جهت عدم تمدید تاریخ خروج دام از مراتع قشلاقی در امسال تمامی عشایر و بهره برداران تا 20 فروردین ماه مراتع قشلاقی را باید ترک و تا حد امکان با کمترین فشار به مرتع در مسیر کوچ قرار گیرند.

وی اظهار کرد: در صورتی که عشایر و بهره برداران مراتع قشلاقی را ترک نکنند اداره منابع طبیعی شهرستان سرخس و واحدهای تابعه آن موظف هستند برابر مواد قانونی(تبصره 2 بند 5 ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مواد 1 و 2 قانون مسئولیت مدنی و دیگر مواد قانونی) علیه متخلفان برای اعمال مجازات قانونی اعم از جنبه حقوقی و کیفری و اخذ خسارت وارده به مراتع در مراجع قضایی اعلام جرم کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخس ادامه داد: پروانه های چرایی که برای دامداران صادر شده مربوط به سال های 80 تا 85 است و برخی مراتع ممی


برچسب ها: بهره برداران - منابع طبیعی - برداران - مراتع - داران - قشلاقی - قشلاق
آخرین اخبار سرویس:

هر چه زودتر ترک قشلاق کنید

هر چه زودتر ترک قشلاق کنید