مطالب مرتبط:
مدیر شبکه سه پشت پرده حمله به کاظم صدیقی را افشاکرد!
ادعای مدیر شبکه سه؛ جریان عدالتخواهی ضد نظام است! کاظم صدیقی مظلوم واقع شد
انتشار ویدئوی جنجالی ترامپ علیه بایدن/ واکنش ایران به ماجرای حمله به مجری شبکه ایران اینترنشنال/ آغاز انتخابات مهم شهرداری ها در ترکیه/ اعتراض شدید طالبان به نقض حریم هوایی افغانستان توسط آمریکا
انتشار ویدئوی جنجالی ترامپ علیه بایدن+ فیلم/ واکنش ایران به ماجرای حمله به مجری شبکه ایران اینترنشنال/ آغاز انتخابات مهم شهرداری ها در ترکیه/ اعتراض شدید طالبان به نقض حریم هوایی افغانستان توسط آمریکا
انتقادات یک سخنران از دولت رییسی: جوانی ما با قیمت دلار بر باد رفت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 22:502024-03-31سياسي

واکنش مدیر شبکه سه به انتقادات از اقدام صدیقی


علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: ماجرای حمله به آیت الله صدیقی  با عنوان عجیب زمین خواری و کمی پس از آن حمله به  آیت الله علم الهدی دیگر قطعا پروژه حمله به روحانیت انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: ماجرای حمله به آیت الله صدیقی  با عنوان عجیب زمین خواری و کمی پس از آن حمله به  آیت الله علم الهدی دیگر قطعا پروژه حمله به روحانیت انقلابی است.

دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند.

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی با موضوع حمله به حجت الاسلام کاظم صدیقی نوشت: این یادداشت 10 روز بعد از حدود 6 ساعت جلسه با آیت الله  صدیقی و مدیران  حوزه علمیه امام خمینی نوشته شده است.

خلاصه ماجرا این است فردی در زیر مجموعه در جریان  امورات اجرایی تخلفی می کند و با اطلاع آقای صدیقی از موضوع  قبل از همه قیل و قال ها با آن تخلف و افراد برخورد شده و  از دارایی های حوزه صیانت می شود.

اما سوی دیگر ماجرا: 1.

ممکن است در رسانه حرفی از دهن کسی بپرد ولی هیچ جریانی  اتفاقی نیست، ماجرای حمله به آیت الله صدیقی  با عنوان عجیب زمین خواری و کم


برچسب ها: آیت الله - شبکه سه سیما - حمله - یادداشت - شبکه سه - آیت الله صدیقی - علی فروغی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیر شبکه سه به انتقادات از اقدام صدیقی

واکنش مدیر شبکه سه به انتقادات از اقدام صدیقی