مطالب مرتبط:
کشف زمین خواری 272 میلیارد ریالی در هرمزگان
احتکار 24 میلیارد ریالی گوشت منجمد در زنجان کشف شد
پیشنهاد مسیح مهاجری به کاظم صدیقی بعد از افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل /قوه قضاییه تمام ابعاد ماجرا را شفاف به مردم گزارش دهد
جریمه 13 میلیارد ریالی پزشک متخلف
پیشنهاد مسیح مهاجری به کاظم صدیقی بعد از افشای زمین خواری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 13:302024-04-02حوادث

کشف زمین خواری 272 میلیارد ریالی در هرمزگان


فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش 272 میلیارد ریال در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس خبر داد.

- سردار علی اکبر جاویدان، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، فردی را که در روستاهای شهرستان بندرعباس اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی کرده بود، شناسایی و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با حضور کارشناس منابع طبیعی به محل موردنظر واقع در دهستان سیاهو اعزام که با بررسی های میدانی انجام شده مشخص شد سه هزار و 135 مترمربع از اراضی ملی با شیوه و شگرد تصرف و کاهش نهال مرکبات به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه متهم احضار و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سردار جاویدان، ارزش اراضی دولتی کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 272 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام


برچسب ها: شهرستان بندرعباس - اراضی ملی - فرمانده انتظامی هرمزگان - پایگاه اطلاع رسانی پلیس - هرمزگان - زمین خواری - غیرقانونی
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 272 میلیارد ریالی در هرمزگان

کشف زمین خواری 272 میلیارد ریالی در هرمزگان