مطالب مرتبط:
کیف 6 میلیارد تومانی جورجینا سوژه جدید کاربران+ تصاویر
تکمیل مسکن مهر با تأمین اعتبار هزار میلیارد تومانی
فروش 6 میلیارد تومانی سینماهای خراسان رضوی در نوروز 1403
سراب انتقال آب از دریا؟/ سه شرکت فولادی سرمایه گذاری 25 هزار میلیارد تومانی کردند
فوری / جزییات دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 13:452024-04-03سياسي

کمک یک میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از ثبت نام 2000 حامی برای فرزندان یتیم و محسنین در حماسه یتیم نوازی 21 رمضان خبر داد و گفت: در این حماسه بیش از یک میلیارد تومان کمک مردمی برای ایتام و نیازمندان جمع آوری شد.

- ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از ثبت نام 2000 حامی برای فرزندان یتیم و محسنین در حماسه یتیم نوازی 21 رمضان خبر داد و گفت: در این حماسه بیش از یک میلیارد تومان کمک مردمی برای ایتام و نیازمندان جمع آوری شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدطاها مهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در گفت وگویی خبری ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم نیکوکار و یتیم نواز قم در حماسه یتیم نوازی 21 رمضان در قم، اظهار کرد: مردم و زائران شهر بانوی کرامت هر ساله در این حماسه برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین پیشگام می شوند.

وی با بیان اینکه پویش قم، شهر یتیم نوازی و حماسه 21 رمضان در این استان باید در کشور الگو شود، اضافه کرد: طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین به عنوان ویژه برنامه اصلی کمیته امداد در روز 21 رمضان دنبال شده است و در این روز بیش از 2000 حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین ثبت نام کردند تا هر ماه مبلغی را به صورت مستقیم به حساب آنان واریز کنند.


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - مدیرکل کمیته امداد - کمیته امداد امام - میلیارد تومان - کمیته امداد - حماسه - امام خمینی
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و نیازمندان

کمک یک میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و نیازمندان