مطالب مرتبط:
ساخت 2 میلیون و 400 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن/ دولت به اندازه 13 سال گذشته پرتاب فضایی داشت
ساخت 2 میلیون و 400 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن/ دولت به اندازه 13 سال گذشته پرتاب فضایی داشت/ ماجرای خرید واگن از چینی ها چیست؟
نرخ های تلگرامی ارز تاثیری بر سفره مردم ندارد/ دولت به اندازه 13 سال گذشته پرتاب فضایی داشت / بیش از 2 میلیون واحد در طرح نهضت ملی مسکن ساخته شد/ خاندوزی استیضاح می شود؟
 مردم و خیرین برای تامین مسکن محرومین مشارکت کنند
احداث 435 کلاس در آذربایجان غربی طی سال گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 15:502024-04-09سياسي

احداث بیش از 3500 واحد مسکن محرومین از ابتدای دولت تاکنون


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از احداث بیش از 3500 واحد مسکونی محرومین از ابتدای دولت تاکنون در استان خبرداد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از احداث بیش از 3500 واحد مسکونی محرومین از ابتدای دولت تاکنون در استان خبرداد.

محمد خانچی امروز 21 فروردین ماه در نشست بررسی و رفع موانع مسکن محرومین که در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد، با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبر انقلاب در خصوص ساخت مسکن برای مستضعفان و محرومین اظهار کرد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم به مسکن و خدمت رسانی به محرومین، از ابتدای دولت تاکنون بیش از 3500 واحد مسکونی محرومین احداث و واگذار شده و هم اکنون بیش از 2700 واحد مسکونی ویژه محرومین در شهرهای مختلف استان در حال ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بهبود بخشیدن به وضعیت بافت های فرسوده در استان با توجه به شرایط موجود نیازمند کار جهادی است، افزود: تشکیل ستاد بازسازی توسط بنیاد مسکن در برخی از مناطق از جمله بندر امام و… از جمله اقداماتی است که در استان برای بهبود وضعیت بافت فرسوده در حال انجام است.

خانچی با اشاره به اقدامات انجام شده برای صدور سند مالکیت ساختمان های فاقد سند رسمی در مناطق کم برخوردار عنوان کرد: در راستای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و


برچسب ها: محرومین - واحد مسکونی - استاندار خوزستان - استان - مسکونی - مسکن محرومین - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 3500 واحد مسکن محرومین از ابتدای دولت تاکنون

احداث بیش از 3500 واحد مسکن محرومین از ابتدای دولت تاکنون