مطالب مرتبط:
ظهره وند: وزارت خارجه پشتیبان و حامی پاسخ نظامی ایران بود
هشدار صریح و شبانه وزارت خارجه به اسراییل/ اینبار پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود
پیام قدردانی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از نیروهای مسلح و سپاه
گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس/ امیرعبداللهیان: پاسخ بعدی ما به رژیم اسراییل، فوری، قوی تر و گسترده تر خواهد بود/ دیوید کامرون: ما از اسراییل خواهیم خواست دست به اقدام نزند، چرا که نمی خواهیم آنچه اخیرا اتفاق افتاد، دوباره و گسترده تر انجام شود
امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه انگلیس: در صورتی که اسراییل بدنبال ماجراجویی باشد، پاسخ ما قوی تر و گسترده تر خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-16سياسي

وزارت خارجه، پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد


داوطلب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه کشورمان در جریان پاسخ به جنایت اسراییل، اقدام به جا و قابل تقدیری داشت و پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد.

- داوطلب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه کشورمان در جریان پاسخ به جنایت اسراییل، اقدام به جا و قابل تقدیری داشت و پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد.

محمد سراج در گفت وگو با ایسنا، درباره اهمیت اقدامات وزارت خارجه همزمان با پاسخ سپاه به جنایات اسراییل، اظهار کرد: اقدام نظامی سپاه کاملا همانگ با سایر ارکان نظام از جمله در عرصه دیپلماتیک و رسانه ای انجام شد و و این هماهنگی بسیار در به نتیجه رسیدن اهداف ایران موثر بود.

وی ادامه داد: پس از جنایت اسراییل در حمله به ساختمان کنسولگری در کشور یک دیدگاه این بود که خویشتن داری کنیم، اما دیدگاه دیگری که رهبری هم بر آن تاکید کردند این بود که اسراییل به خاک ایران حمله کرده و باید پاسخ قاطعی به او داد که دیدگاه دوم اجرایی شد.

دشمن هم تمام توان خود را گذشت تا حمله ایران را بی اثر کند، اما ایران عملیاتی پیچیده انجام داد و ابتدا پهپادهای خود را شلیک کرد و جنگنده های آنها را درگیر کرد.

اسراییل در این عملیات از کمک کشورهای همسایه و غربی هم بهره برد، اما در ادامه موشک های ایران شلیک شد و به اهداف تعیین شده برخورد کر


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - وزارت خارجه - اسراییل - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - پاسخ - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه، پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد

وزارت خارجه، پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد