مطالب مرتبط:
نامه رییس سازمان تبلیغات به اهالی قرآنی جهان اسلام
نامه رییس سازمان تبلیغات به اهالی قرآنی جهان اسلام منتشر شد
دبیر شورای عالی سیاسی یمن: موضوع فلسطین را روز قدس زنده نگاه داشت
لزوم آموزش فرهنگ صلح به کودکان نسل اینترنت
گذری اجمالی بر آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 17:152024-04-04دانش

نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه های جهان اسلام


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در آستانه روز قدس طی نامه ای به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه های جهان اسلام نامه ای ارسال کرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در آستانه روز قدس طی نامه ای به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه های جهان اسلام نامه ای ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین خسروپناه در ایام روز قدس طی نامه های جداگانه به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه های جهان اسلام ضمن تبیین نسل کشی رژیم کودک کش صهیونیست، کشتار مردم بی گناه غزّه، ممانعت از ارسال کمک های انسانی و مواد غذایی، وظایف سنگین کشورهای اسلامی در قبال جنایت های رژیم اشغالگر قدس و.

تأکید کرد که این شرایط زنگ خطر وقوع بی سابقه ترین فاجعه انسانی قرن حاضر را به صدا درآورده است و با ارائه برخی اقدامات برای مقابله با این جنایت ها، پیشنهاد تشکیل مجمع نخبگان طرفدار برقراری صلح عادلانه و دموکراسی در فلسطین را مطرح کرد.

متن کامل این نامه که از طریق دبیرخانه کمیسیون ملی سازمان اسلامی آموزشی علمی و فرهنگی (آیسسکو) به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه های جهان اسلام ارسال شده، به شرح ذیل است: وزرای محترم آموزش و فرهنگ جهان اسلام؛ با احترام، همانطور که مستحضرید اکنون در حالی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس نزدیک می شویم که متأسفانه مرد


برچسب ها: دانشگاه های جهان اسلام - شورای عالی انقلاب فرهنگی - دانشگاه های جهان - شورای عالی انقلاب - جهان اسلام - انقلاب فرهنگی - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه های جهان اسلام

نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه های جهان اسلام