مطالب مرتبط:
ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
آماده باش ارتش در مرزهای کشور؛ ماجرا چیست؟
ارتش از مظاهر متعالی اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
ارتش ایران در دفاع از کشور در برابر تهدیدات، کارنامه ای درخشان دارد
مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 11:202024-04-17سياسي

ارتش یکی از ارکان اصلی اقتدار کشور است


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری کشور است.

- ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری کشور است.

امیر غلامعلیان صبح امروز 29 فروردین ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در پادگان 05 کرمان اظهار کرد: برنامه های دهه ارتش از 21 فروردین ماه آغاز شد.

وی با یادآوری فرمان تاریخی امام راحل در خصوص ارتش و نقش شهید قرنی در سرکوب توطئه فتنه گران افزود: ارتش نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال اول انقلاب اسلامی داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش بیان کرد: حضور ارتش در دفاع مقدس، بازسازی کشور و به عنوان بازوی ولایت در حفظ بازدارندگی بر کسی پوشیده نیست و امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری است.

وی با بیان این مطلب که سربازان صادق برای نظام جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: قطعا بازدارندگی ای که امروز نصیب جمهوری اسلامی شده در سایه رهبری داهی


برچسب ها: ارتش - نیروهای مسلح - روز ارتش - قرارگاه - فرمانده - مراسم رژه نیروهای مسلح - کشور
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یکی از ارکان اصلی اقتدار کشور است

ارتش یکی از ارکان اصلی اقتدار کشور است