مطالب مرتبط:
شب زنده داری مردم مراغه در سوگ شهادت امیرالمومنین(ع)
نجوای بک یاالله شب زنده داران مازندرانی در دومین شب قدر
نکاتی برای رفع تشنگی در ایام روزه داری
معمای چوب کبریت | اگر سرعت بالایی داری، با یک حرکت معمای چوب کبریت 8=3+3 را حل کن
نکاتی برای رفع تشنگی در ایام روزه داری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 08:502024-04-01سياسي

شب زنده داری علوی تبارها در دومین شب قدر


مؤمنان خداجوی دیار علویان مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور در اماکن زیارتی باشکوه و درفضای معنوی خاصی برگزار و با فریاد «الغوث، - ایسنا/مازندران مؤمنان خداجوی دیار علویان مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور در اماکن زیارتی باشکوه و درفضای معنوی خاصی برگزار و با فریاد الغوث، الغوث به درگاه حضرت دوست دست به دعا بردند و از معبود خویش طلب آمرزش و عاقبت بخیری کردند.

مردم دیار علویان در دومین شب از شب های قدر و شب شهادت حضرت علی (ع) با حضور در مساجد، حسینیه ها، امامزادگان و بقاع متبرکه ضمن شب زنده داری و قرائت دعاهای این شب، در رثای امیرالمومنین عزاداری و نوحه خوانی کردند.

قرآن به سر گرفته اند و آرزوهایشان را با نگاهی خیس زیر لب نجوا می کنند، هوا هوای غریبانه احساس است، امشب گویا دروازه های آسمان گشوده شده و ملائکه به اذن خداوند بر زمین فرود آمده اند تا مهمان دل های شب زنده داران شوند.

اهمیت شب قدر ازآن جهت است، که امام صادق (ع) فرمودند: مقدّرات الهی در شب نوزدهم تعیین، در شب بیست و یکم تأیید و در شب بیست و سوم ماه رمضان امضا می شود.

به همین دلیل اساتید اخلاق سفارش می کنند تا با احیای این سه شب ، سرنوشت یک سال را با رستگاری رقم بزنیم و غفلت از این شب ها باعث ورشکستگی انسان می شود و امشب، دوازدهم فروردی


برچسب ها: بیست و یکم ماه مبارک رمضان - احیای شب بیست و یکم - ماه مبارک رمضان - شب بیست و یکم - امامزادگان و بقاع متبرکه - شب زنده داری - علویان
آخرین اخبار سرویس:

شب زنده داری علوی تبارها در دومین شب قدر

شب زنده داری علوی تبارها در دومین شب قدر