مطالب مرتبط:
میز خدمت بنیاد شهید در شهرستان دیلم برپا شد
میز خدمت بنیاد شهید در شهرستان دیلم برپا شد
هدف قرار گرفتن یک کشتی در دریای سرخ/ اتهام زنی ترامپ به بایدن درباره استفاده از مواد مخدر/ سفر حسین امیرعبداللهیان به عمان
تاکید استاندار قزوین بر استفاده از سرمایه های غیرمولد مردم در ساخت مسکن
جامعه باید با استفاده از نهج البلاغه به سمت عقلانیت حرکت کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 22:452024-04-07پزشكي

استفاده از سهمیه مناطق محروم و خدمت در سایر شهرستان ها جرم است


مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هر چند سهمیه پزشک عمومی و متخصص مناطق محروم را اختصاص می دهیم اما با پیگیری هایی که پس از فارغ التحصیلی می کنند در سایر مناطق مشغول به کار می شوند در صورتی که این کار نوعی جرم محسوب می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هر چند سهمیه پزشک عمومی و متخصص مناطق محروم را اختصاص می دهیم اما با پیگیری هایی که پس از فارغ التحصیلی می کنند در سایر مناطق مشغول به کار می شوند در صورتی که این کار نوعی جرم محسوب می شود.

ناصر سرگلزایی امروز، 19 فروردین در آیین معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان کاشمر اظهار کرد: کاشمر به نسبت سایر شهرهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از خصوصیات خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه کاشمر با داشتن قدمت چند هزار ساله می تواند قطبی برای گردشگری سلامت و توریسم درمانی باشد، عنوان کرد: باید به بخش گردشگری سلامت و توریسم درمانی توجه ویژه ای داشت.

مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه خیرین سلامت این شهرستان مهم ترین پتانسیل و ظرفیت در بخش بهداشت و درمان هستند، تصریح کرد: وظیفه داریم این شاخص ها را حفظ کنیم و در ارتقاء بهداشت و درمان این شهرستان نیز کوشا باشیم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی مشهد - علوم پزشکی - دانشگاه علوم - پزشک عمومی و متخصص
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سهمیه مناطق محروم و خدمت در سایر شهرستان ها جرم است

استفاده از سهمیه مناطق محروم و خدمت در سایر شهرستان ها جرم است