مطالب مرتبط:
14 درصد از آیفون در این کشور تولید می شود
50 درصد خانوارهای کشور حقوق بگیر دولت هستند
عضو اتاق بازرگانی : با تکمیل پروژه «داپ» توسط ترکیه سهم ایران از منابع آبی در حوضه آبریز ارس تا 30 درصد کاهش می یابد / این مساله تهدیدی برای امنیت غذایی کشور است
بازدید از جاذبه های تاریخی گیلان نزدیک به 21 درصد رشد داشته است
صدور احکام بازنشستگان کشوری با اعمال ضریب 20 درصد افزایش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 14:552024-04-12سياسي

64 درصد مساحت کشور روی گسل قرار دارد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 62 یا 64 درصد مساحت کشور روی گسل و یا منابع گسل قرار دارد هم بسیار مهم هستند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 62 یا 64 درصد مساحت کشور روی گسل و یا منابع گسل قرار دارد هم بسیار مهم هستند.

محمدحسن نامی امروز 24 فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که در محل استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: به علت پیچیدگی دستورالعمل ها ممکن است قوانین و مقررات محدودیت ایجاد کند و در این راستا شورای بحران تشکیل شده که می توان مسائل را در این شورا و ستاد ملی بحران مطرح و تصویب کرد.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم از ظرفیت ها و امکانات نیروها به نحوی استفاده کنیم که مردم رضایتمند باشند، افزود: 64 مخاطره طبیعی و حادثه انسان ساز در دنیا شناسایی شده که از این مخاطرات طبیعی و عوامل حوادث انسان ساز 44 مورد در کشور ما اتفاق افتاده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: سدسازی در دولت های گذشته انجام شده که فواید و مشکلاتی داشته و باید آمایش سرزمینی لحاظ و از تجمع جمعیت زیاد در یک منطقه پیشگیری و به سمت مطلوب حرکت کرد.

نامی با بیان اینکه پنج سد آب شهر تهران را تأمین می کند، اضافه کرد: سد معشوره هم تأمین آب می کند و هم برای پیشگیری از تخریب لازم است.


برچسب ها: رییس سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت - مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران کشور - سازمان مدیریت - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

64 درصد مساحت کشور روی گسل قرار دارد

64 درصد مساحت کشور روی گسل قرار دارد