مطالب مرتبط:
وزارت کشور: مهاجرین افغانستانی باید به سرزمین خود برگردند و افغانستان را آباد سازند/ امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد/ افراد (اتباع خارجی) بدون مجوز، توسط کارگزاران مربوطه به کشورشان بازگشت داده خواهند شد
عکس | قدردانی امام جمعه خرم آباد از خانواده قرآنی «اسلام بلواسی»
برگزاری جلسات تبیینی وتقسیری در روستای اهل سنت بهمن آباد زیرکوه
حادثه رانندگی در جاده خرم آباد - الشتر یک کشته بر جا گذاشت
حادثه رانندگی در جاده خرم آباد - الشتر یک کشته بر جا گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 16:302024-04-09اقتصادي

خشکسالی مراتع خلیل آباد را فقیر کرد/بیمه جبران خسارت نمی کند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: خشکسالی و کاهش شدید بارندگی ها موجب شده تا مراتع خلیل آباد به شدت فقیر باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: خشکسالی و کاهش شدید بارندگی ها موجب شده تا مراتع خلیل آباد به شدت فقیر باشند.

حمید ترابی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با هدف مدیریت چرا در شمال شهرستان خلیل آباد 7500 هکتار از مراتع این منطقه در اختیار 146 دامدار برای چرای دام ها قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت حفظ و بهره برداری از مراتع و با توجه به شرایط سخت خشکسالی و ضرورت اجرای طرح مدیریت چرا، هم اکنون مراتع شمال شهرستان شامل کاریزک و پیرسرخ با بیش از 7500 هکتار در اختیار 146 بهره بردار از روستاهای محمدآباد، مزده، کاریزک، ایرج آباد، شهرکندر و خلیل آباد با بیش از 3700 رأس دام مجاز برای مدت 90 روز چرای دام قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: با توجه به اینکه مراتع شهرستان قشلاقی، ییلاقی و میان بند هستند به همین دلیل مراتع به صورت مقطعی در اختیار دامداران برای چرای دام هایشان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه بیشتر مراتع شهرستان را مراتع میان بند تشکیل می دهند، اظهار کرد: از دی ماه سال قبل مراتع به صورت مقطعی در اختیار دامداران گ


برچسب ها: خلیل آباد - شهرستان خلیل آباد - منابع طبیعی و آبخیزداری - آباد - اداره منابع طبیعی - مراتع - خشکسالی
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی مراتع خلیل آباد را فقیر کرد/بیمه جبران خسارت نمی کند

خشکسالی مراتع خلیل آباد را فقیر کرد/بیمه جبران خسارت نمی کند