مطالب مرتبط:
پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
12 هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین مصوب شد
از واریزی اولین یارانه سال 1403 در این زمان تا یارانه 4 میلیون و 500 هزار تومانی برای این دهک هااز فروردین 1403 به ازای هر مستمری بگیر بهزیستی و کمیته امداد نفری 910 هزار تومان در 20 فروردین واریز خواهد شد.
قیمت های نجومی شیر الاغ / کیلویی 500 هزار تا 2 میلیون تومان
قیمت های نجومی شیر الاغ / کیلویی 500 هزار تا 2 میلیون تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 12:052024-03-28اقتصادي

تخصیص 500 میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 500 میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه های خسارت دیده قرار گرفته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 500 میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه های خسارت دیده قرار گرفته است.

محبی در شورای مدیریت بحران استان بیان کرد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا خانه های خسارت دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت دیدگان پرداخت شود.

محبی افزود: تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان ممکن خسارت ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

انتهای پیام


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بلوچستان - مدیریت بحران استانداری - میلیارد تومان - سیستان - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان

تخصیص 500 میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان