مطالب مرتبط:
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درگلستان در پی شهادت شهید مدافع امنیت جواد جهان بیگی
رییس منابع انسانی و امور رفاهی
رییس جمهور: دولت دنبال تقویت مشارکت مردم در امور اجرایی کشور است
رییس جمهور: دولت می خواهد نقش مشارکت مردم در امور اجرایی کشور افزایش یابد
رییس جمهور: دولت می خواهد مشارکت مردم در امور اجرایی کشور افزایش یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 14:102024-04-06سياسي

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت 3 تن از پاسداران یزدی


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی شهادت 3 تن از پاسداران سپاه الغدیر یزد را تبریک و تسلیت گفت.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی شهادت 3 تن از پاسداران سپاه الغدیر یزد را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است: بسمه تعالی این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ عند ربهم یرزقون می رساند.

بدون تردید هر قطره خونی که در راه حق و دین مبین اسلام ریخته شود ریشه درخت اسلام را تنومندتر و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیشتر می نماید.

اقدامات جنایتکارانه گروه های تروریستی که دست نشانده استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هستند، چهره شیطانی این گروه های کفر را به جهانیان نشان می دهد و سیاهی و پلیدی این گروهک ها و اهداف شوم شان را هر چه بیشتر بر همگان آشکار می نماید.

بی تردید اعمال غیر انسانی این عناصر تروریست نه تنها از ایمان و اراده ملت بزرگ ایران نخواهد کاست بلکه روحیه ایثار و شهادت را در میان آنان بیش از گذشته خواهد کرد.

شهادت اسوه های ایثار و مقاومت که در عملیات تروریستی راسک به درجه والای شهادت نائل آمدند را خدمت ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - رییس بنیاد شهید - معاون رییس جمهور - بنیاد شهید - سپاه الغدیر یزد - ایثارگران - پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت 3 تن از پاسداران یزدی

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت 3 تن از پاسداران یزدی