مطالب مرتبط:
کشف 171 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
قتل یک زن توسط همسر/توقیف وانت بار با 25 کیلو تریاک در تهران
عکس | پلمب یک رستوران به علت رواج کشف حجاب در کرمانشاه
(عکس) رستورانی در کرمانشاه به علت رواج کشف حجاب پلمب شد
رستورانی در کرمانشاه به خاطر «رواج کشف حجاب» پلمب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 15:202024-04-13حوادث

کشف 171 کیلو تریاک در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 171 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 171 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود دو محموله قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شده و آنها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی های لازم اقدام کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از خودروهای توقیفی، حدود 171 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و شش نفر از اعضای هر دو باند را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به کشف حدود 256 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 25 روز ابتدایی امسال اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که بیش از 115 کیلوگرم بوده، 121 درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به انهدام 10 باند توزیع مواد و پلمب 37 واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آنها استفاده می شد، یا


برچسب ها: کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - ماموران - استان کرمانشاه - مواد مخدر - پلیس مبارزه با مواد مخدر
آخرین اخبار سرویس:

کشف 171 کیلو تریاک در کرمانشاه

کشف 171 کیلو تریاک در کرمانشاه