مطالب مرتبط:
وزیر اقتصاد: مالیات تولید برای سومین سال پیاپی کاهش می یابد
کاهش 5 درصدی مالیات تولید برای سومین سال متوالی در دولت سیزدهم 
مسیر حمایتی دولت از مشارکت مردم در اقتصاد با کاهش مالیات تولید و اعطای مشوق سرمایه گذاری مولد 
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
چشم انداز صنعت فلزات اساسی در سال 1403/ کاهش 7 همتی مالکیت حقیقی در صنعت فلزات اساسی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 23:402024-04-11اقتصادي

وزیر اقتصاد: مالیات تولید برای سومین سال پیاپی کاهش می یابد


سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی: در طول تاریخ بودجه نویسی کشور سابقه نداشته که یک دولت برای سه سال پیاپی به ترتیب دو درصد، 5 درصد و 7 درصد کاهش مالیات تولید را در دستور کار قرار دهد.

- سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی: در طول تاریخ بودجه نویسی کشور سابقه نداشته که یک دولت برای سه سال پیاپی به ترتیب دو درصد، 5 درصد و 7 درصد کاهش مالیات تولید را در دستور کار قرار دهد.

وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوب برای تولید کنندگان گفت: امسال برای سومین سال پیاپی از سوی دولت پیش بینی کاهش مالیات تولید در بودجه سالانه در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت وگویی با اشاره به مأموریت رییس جمهور به وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه و همچنین بانک مرکزی برای تدوین برنامه جامع جهش تولید با مشارکت مردم گفت: با توجه به اینکه جلسات بسیار خوبی در این زمینه برگزار شده است امیدواریم ویرایش نهایی آن را در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مصوب کرده و اطلاع رسانی کنیم.

وی با اشاره به سه خبر خوب برای تولید کنندگان افزود: با توجه به اینکه بخش اول بودجه سال 1403 در بیست و هفتم اسفند ماه از مجلس به دولت ابلاغ و دولت مکلف بود که بخش دوم بودجه 1403 را آماده کند که در روزهای گذشته به مجلس ارسال شد؛


برچسب ها: وزیر امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - سید احسان خاندوزی - مالیات تولید - احسان خاندوزی - اقتصاد - امور اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: مالیات تولید برای سومین سال پیاپی کاهش می یابد

وزیر اقتصاد: مالیات تولید برای سومین سال پیاپی کاهش می یابد