مطالب مرتبط:
افزایش 40 درصدی نوسازی در بافت های فرسوده استان تهران طی سال گذشته
افزایش 35 درصدی حقوق هیچ تاثیری ندارد! - توفیقی، فعال کارگری: این دستمزد حتی عقب ماندگی های معیشتی سال قبل را جبران نمی کند
یک فعال کارگری: افزایش 35 درصدی دستمزد هیچ تاثیری ندارد | انگیزه ای برای تولید صنعتی باقی نمی ماند | میل به اشتغال در بین جوانان 19 تا 28 سال به هیچ عنوان شعله ور نمی شود
افزایش 4 درصدی تماس با مرکز 110 پلیس در لرستان
افزایش 4500 مگاواتی مصرف برق کشور نسبت به سال گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 12:552024-04-09اقتصادي

افزایش 50 درصدی تماس با 137 پلاس برای کاشت نهال در سال گذشته


رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+137) از افزایش 50 درصدی تماس های شهروندان با این سامانه برای کاشت نهال در سال گذشته خبر داد.

- رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+137) از افزایش 50 درصدی تماس های شهروندان با این سامانه برای کاشت نهال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی وحدت کار با اشاره به فعالیت سامانه +137 در تعطیلات ابتدای سال جاری و ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به نوع خدمت رسانی سامانه +137 به عموم مردم و الزام و تلاش مدیریت شهری برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از طریق این درگاه ارتباطی، کارشناسان ثبت پیام سامانه در تعطیلات نوروز همچون دیگر ایام سال به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس ها و پیام های شهروندان در حوزه های مختلف خدمات شهری و پیگیری آن بودند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی بیش از 35 هزار تماس از سوی شهروندان در سامانه +137 ثبت شد، افزود: بیشتر تماس های شهروندان محترم در حوزه ارائه انواع خدمات شهری و محیطی بود و البته بخشی از پیام ها و تماس های شهروندان هم مربوط به آلودگی های صوتی و ساخت و سازهای غیر مجاز می شد که پیگیری پیام ها تا حصول به نتیجه هم به سرعت از سوی عوامل اجرایی انجام می شد.


برچسب ها: سامانه - شهروندان - مدیریت شهری - کاشت نهال - شهرداری تهران - تعطیلات نوروز - تعطیلات
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی تماس با 137 پلاس برای کاشت نهال در سال گذشته

افزایش 50 درصدی تماس با 137 پلاس برای کاشت نهال در سال گذشته