مطالب مرتبط:
50 بقعه متبرکه شاخص استان بوشهر آماده میزبانی نماز عید فطر شدند
نماز عید فطر در 503 بقعه متبرکه گیلان برگزار می‎شود
اقامه نماز عید فطر در 25 بقعه متبرکه خراسان جنوبی
اقامه نماز عید فطر در 25 بقعه متبرکه خراسان جنوبی
خدمات رسانی رایگان 500 دستگاه تاکسی به نمازگزاران عید فطر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 13:452024-04-09سياسي

400 بقعه متبرکه، مسجد و حسینیه فارس میزبان نمازگزاران عید فطر می شوند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری نماز عید فطر در 100 بقعه متبرکه و 300 مکان مذهبی اعم از حسینیه و مسجد در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری نماز عید فطر در 100 بقعه متبرکه و 300 مکان مذهبی اعم از حسینیه و مسجد در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر گفت: از این میان نماز عید فطر در 35 بقعه متبرکه به صورت شاخص و ویژه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در حرم مطهر علی بن حمزه(ع) شیراز نماز عید فطر در سه نوبت 7:30 صبح، 8:30 صبح و 9:30 اقامه می شود و در مابقی بقاع متبرکه از ساعت 7 صبح برنامه مناجات، نیایش و تکبیر را آغاز کرده و نماز در ساعت 8 صبح اقامه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در 35 بقعه متبرکه که به صورت ویژه میزبان نمازگزاران عید فطر خواهد بود، برنامه های جنبی از جمله ایستگاه های صلواتی برپا می شوند.

موسوی در ادامه اسامی بقاع متبرکه شاخصی که در شهرستان های استان در آن ها نماز عید فطر اقامه می شود، را اعلام کرد و افزود: نماز عید فطر در کازرون در حرم امامزاده سیدکمال الدین(ع) بالاده و امامزاده سیدحسین(ع)؛ در فیروزآباد در حرم امامزاده سید حسین(ع) میمند و امامزاده بی بی حور(ع)؛ در قیروکارزین در حرم امامزاده سیدتاج الدین م


برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه فارس - بقعه متبرکه - اوقاف و امور خیریه - نماز عید فطر - عید فطر - برگزاری نماز عید فطر
آخرین اخبار سرویس:

400 بقعه متبرکه، مسجد و حسینیه فارس میزبان نمازگزاران عید فطر می شوند

400 بقعه متبرکه، مسجد و حسینیه فارس میزبان نمازگزاران عید فطر می شوند