مطالب مرتبط:
تصاویر| سرریز شدن سدهای استان کردستان
سرریز شدن سدهای استان کردستان
انتقال سرریز فناوری های دفاعی به بخش های کشوری مهمترین فعالیت وزارت دفاع در سال گذشته
سرریز سرمایه حقیقی به بورس
سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 14:352024-03-26اقتصادي

چهار سد در کردستان سرریز شدند


معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: طی دو ماه اخیر سدهای چراغ ویس، گاران، آزاد، عباس آباد، با فاصله کم، سرریز کردند.

- ایسنا/کردستان معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: طی دو ماه اخیر سدهای چراغ ویس، گاران، آزاد، عباس آباد، با فاصله کم، سرریز کردند.

محمد معززاده مردوخی امروز سه شنبه (7 فروردین ماه) در گفت وگو با خبرنگاران استان، در خصوص وضعیت آب ذخیره پشت سدهای استان، گفت: با توجه به دو جبهه اخیر بارندگی که از 28 اسفند 1402 لغایت 6 فروردین سالجاری تداوم داشت، متوسط بارندگی استان در فروردین ماه سال جاری 29 میلی متر بود که بیشترین میزان بارش در شهرستان بانه با حدود 81 میلی متر و کمترین آن در بیجار و دیواندره به میزان 11 میلی متر بود.

وی، میزان بارش سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 110 میلی متر اعلام کرد و افزود: این بارش ها منجر به افزایش 29 درصدی رواناب و بالابردن حجم آب رودخانه ها شده است که البته این رقم نسبت به درازمدت 14 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این بارندگی ها منجر به سرریز سدهایی همچون؛ عباس آباد بانه، چراغ ویس سقز، گاران مریوان و سد آزاد شد و با توجه به جبهه بارشی پیش رو انتظار می رود سدهای قشلاق سنندج و زیویه شهرستان کامیار


برچسب ها: میلی متر - شرکت آب منطقه ای - کردستان - استان - استان کردستان - فروردین - آب منطقه ای
آخرین اخبار سرویس:

چهار سد در کردستان سرریز شدند

چهار سد در کردستان سرریز شدند