مطالب مرتبط:
صبحانه رشت کجا بریم؟
اوقات شرعی رشت در روز 19 فروردین ماه 1403
اوکراین: وضعیت دشواری در میدان نبرد داریم
ریزش پل آزادراه قزوین- رشت صحت ندارد/امروز ترمیم موقت درز انبساط پل انجام می شود
قوی ترین سدان فول سایز تاریخ مرسدس بنز به میدان آمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 10:452024-04-07اقتصادي

گذر خوراک سبزه میدان رشت به سامان می رسد؟


زمستان سال گذشته، کوچه جمشید جمراد که یکی از کوچه های فرعی پیاده راه علم الهدی است، به عنوان «گذر خوراک» نامگذاری شد و در آخرین روز اسفندماه، - ایسنا/گیلان زمستان سال گذشته، کوچه جمشید جمراد که یکی از کوچه های فرعی پیاده راه علم الهدی است، به عنوان گذر خوراک نامگذاری شد و در آخرین روز اسفندماه، سازمان عمران شهرداری رشت اعلام کرد سنگفرش گذر خوراک در فاز نخست به اتمام رسیده اما کسبه این کوچه ناراضی هستند.

کوچه شهید جمشید جمراد واقع در بازارچه سبزه میدان رشت، به عنوان گذر خوراک نامگذاری شده که سنگفرش آن در آخرین روزهای اسفندماه 1402 به پایان رسید، اما کسبه شاغل در این کوچه از نحوه نادرست اجرای پروژه ناراضی هستند.

بر سنگفرش کوچه که قدم می گذارید، به ظاهر خوب اجرا شده اما کسبه کوچه جمشید جمراد می گویند که کاش شهرداری رشت گذر خوراک را مناسب سازی نمی کرد! یعنی اینکه مردم راضی و کسبه ناراضی هستند.

مردی که داخل مغازه، دیگ آشی را برای افطار بار گذاشته و مرتب هم می زند، می گوید: یک روز بارانی بیایید تا ببینید بارش باران و پساب ها و فاضلاب ها چه وضعیتی ایجاد می کنند.

سه ماه قبل شهرداری رشت اعلام کرد که در راستای برندسازی و باقی ماندن عنوان شهر خلاق خوراک برای رشت، بنا دارد محوری را به عنوان گذر خوراک انتخاب کند، لذا در این راستا به دل


برچسب ها: کوچه - خوراک - نامگذاری - شهرداری رشت - سبزه میدان - سنگفرش - علم الهدی
آخرین اخبار سرویس:

گذر خوراک سبزه میدان رشت به سامان می رسد؟

گذر خوراک سبزه میدان رشت به سامان می رسد؟