مطالب مرتبط:
بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال 1403 برنامه عملیاتی دارد
مردم شاه کلید تحقق شعار سال هستند
نقش بارز بنیاد ملی نخبگان در تحقق شعار سال
وزرای اقتصاد و صمت برای بررسی راهکار های تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» به کمیسیون اقتصادی می روند/ بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 در کمیسیون برنامه و بودجه
وزیر ارتباطات برای ارائه گزارش درباره تحقق شعار سال به کمیسیون صنایع می آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 10:552024-04-14سياسي

توسعه کسب وکارهای کوچک و متوسط با رویکردی نوین، راهکار تحقق شعار سال


یکی از راهکارهای اساسی جهش تولید و مشارکت مردم اتخاذ سیاست های نوآورانه و روی آوردن به تخصص های هوشمندانه و رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی و کسب و کارهای کوچک و متوسط و مشاغل خانگی با رویکردی نوین در کشور است.

- ایسنا/خوزستان پژوهشگر حوزه بازار کار گفت: یکی از راهکارهای اساسی جهش تولید و مشارکت مردم اتخاذ سیاست های نوآورانه و روی آوردن به تخصص های هوشمندانه و رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی و کسب و کارهای کوچک و متوسط و مشاغل خانگی با رویکردی نوین در کشور است.

محمود مرادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: نیاز است در سال جاری برای تحقق شعار سال 1403 که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر آن تاکید کردند مشاغل خانگی، کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط را با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و شیوه ای نوین اجرایی کنیم.

وی افزود: رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی و کسب و کارهای کوچک و متوسط می تواند منجر به تحول در اشتغال و اقتصاد شود و افزایش میزان تولید می تواند منجر به تولید شغل شود و چرخ اقتصادی کشور را به گردش در می آورد .

مرادی ادامه داد: شرکت های تجاری کوچک و متوسط چاره ای جز این ندارند که به خلاقیت روز افزون و رشد و توسعه خود بپردازند تا در دنیای رقابتی امروز بتوانند دوام آورند.


برچسب ها: بنگاه های اقتصادی - مشاغل خانگی - کسب و کارهای کوچک - رشد و توسعه - تحقق شعار سال - شعار سال - مشارکت مردم
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کسب وکارهای کوچک و متوسط با رویکردی نوین، راهکار تحقق شعار سال

توسعه کسب وکارهای کوچک و متوسط با رویکردی نوین، راهکار تحقق شعار سال