مطالب مرتبط:
جزییات عجیب تعیین افزایش حقوق کارگران برای سال 1403/ عضو شورای عالی کار: علی آبادی (وزیر صمت) اعلام کرد که هرگونه افزایش دستمزد کارگران در شرایط کنونی سم است! وقتی به او وعده هایش را یادآوری می کردیم، انکار می کرد
زییات عجیب تعیین افزایش حقوق کارگران برای سال 1403 | عضو شورای عالی کار: علی آبادی (وزیر صمت) اعلام کرد که هرگونه افزایش دستمزد کارگران در شرایط کنونی سم است! وقتی به او وعده هایش را یادآوری می کردیم، انکار می کرد
بخشنامه حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 منتشر شد +متن وتصویر بخشنامه مزد 1403 وزارت کار
مدیرعامل شرکت تولیدی در استان تهران : با تمام توان پای تولید ایستاده ایم+فیلم
استخدام مسئول دفتر در تولیدی عایق سازان زرین گام در محدوده سعادت آباد تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 14:502024-03-21سياسي

دستمزد در ایجاد روحیه کار تولیدی موثر است


یک کارشناس حوزه کار دستمزد را در ایجاد انگیزه و روحیه کار تولیدی موثر خواند و گفت: نامگذاری شعار سال نشان می دهد که تولید باید در اولویت برنامه های اصلی کشور باشد.

- یک کارشناس حوزه کار دستمزد را در ایجاد انگیزه و روحیه کار تولیدی موثر خواند و گفت: نامگذاری شعار سال نشان می دهد که تولید باید در اولویت برنامه های اصلی کشور باشد.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، درباره نامگذاری شعار سال اظهار کرد: اگر تمام دولت ها 10 تا 15 درصد شعارهایی که همه ساله از سوی مقام معظم رهبری به عنوان خط راه کشور ترسیم و مطرح می شود، عملیاتی می کردند یقینا وضعیت اقتصادی به مراتب بهتر از گذشته بود.

چندین سال است که شعارهای سال رنگ و بوی اقتصادی دارد سال قبل هم در راستای افزایش تولید بود و امسال نیز جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که نشان می دهد تولید باید در اولویت برنامه های اصلی کشور باشد.

وی افزود: سال گذشته نیز در راستای تولید بود ولی چون آنطور که باید دستاورد قابل توجهی در تحقق این شعار نداشتیم، مقام معظم رهبری مشارکت مردم را در جهش تولید خواستار شدند.

این کارشناس حوزه کار تصریح کرد: این مسأله نشان می دهد که دولتمردان و مسئولان باید در زمینه رشد و جهش تولید تلاش بیشتری داشته باشند و مردم را پای کار بیاورند، زیرا مشارکت مردم در بخش های اقتصاد


برچسب ها: نامگذاری شعار سال - تولید - نامگذاری - ایجاد انگیزه - شعار سال - شعار - دستمزد
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد در ایجاد روحیه کار تولیدی موثر است

دستمزد در ایجاد روحیه کار تولیدی موثر است