مطالب مرتبط:
باقری: ایران به خطای مجدد صهیونیست ها پاسخی سهمگین تر خواهد داد
باقری: ایران به خطای مجدد صهیونیست ها پاسخی سهمگین تر خواهد داد + فیلم
قدردانی از اقدام تلافی جویانه ایران در حمله به مواضع نظامی صهیونیست ها
رویترز: آمریکا می گوید از طریق سوییس با ایران در ارتباط بود، اما 72 ساعت پیش از عملیات «وعده صادق» اخطاری دریافت نکرده بود / تهران تنها پس از آغاز حملات، به آمریکا پیام داد
ضربات اساسی به 2 پایگاه هوایی صهیونیست ها /بیش از 50 درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید /ادامه واکنش ها به عملیات «وعده صادق» سپاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 01:202024-04-15سياسي

صهیونیست ها چشم بدی به سرزمین ایران داشته باشند، پاسخی سهمگین تر دریافت می کنند


معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اگر صهیونیست ها به سرزمین ایران چشم بدی داشته باشند قاعدتاً پاسخ سهمگین تری را نسبت به قبل دریافت می کنند.

- معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اگر صهیونیست ها به سرزمین ایران چشم بدی داشته باشند قاعدتاً پاسخ سهمگین تری را نسبت به قبل دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری با بیان اینکه صهیونیست ها در جریان حمله به بخشی از سفارت ایران در دمشق یک خطای راهبردی انجام دادند، اظهار کرد: آنها با این خطای راهبردی یک مشروعیت برای آزمون جدی توانمندی های دفاعی و نظامی ایران فراهم کردند و اگر آنها این خطا را نمی کردند این شرایط فراهم نمی شد.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این خطای راهبردی قاعدتاً اگر عقلانیتی در رژیم صهیونیستی باشد نباید با یک خطای دیگر تکرار شود و و اگر آنها خطای خود را تکرار کنند باید انتظار داشته باشند که ضربه ای سخت تر، فوری تر و سریع تر دریافت کنند.

باقری تاکید کرد: این بار صهیونیست ها باید بدانند که 12 روز فرصت نخواهند داشت، پاسخی که دریافت می کنند مقیاس و سنجش آن روز و یا ساعت نخواهد بود بلکه ثانیه خواهد بود و این اقتداری است که جمهوری اسلامی ایران به آن رسیده است.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - صهیونیست ها - صهیونیست - ایران - جمهوری اسلامی - معاون سیاسی - راهبردی
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها چشم بدی به سرزمین ایران داشته باشند، پاسخی سهمگین تر دریافت می کنند

صهیونیست ها چشم بدی به سرزمین ایران داشته باشند، پاسخی سهمگین تر دریافت می کنند