مطالب مرتبط:
مرگ ناشی از سوء مصرف موادمخدر در مازندران 20 درصد افزایش یافت
هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد
کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
بازداشت زنان بدل انداز سکه های تقلبی طلا در شاهرود
رییس جمهور: قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 14:102024-04-18پزشكي

مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو های تقلبی و قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهسا حسنی پور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، به تولید برخی از دارو ها در کارگاه های زیرزمینی در کشور هایی مانند هند، - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص خطرات مصرف دارو های تقویت قوای جنسی قاچاق و تقلبی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهسا حسنی پور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، به تولید برخی از دارو ها در کارگاه های زیرزمینی در کشور هایی مانند هند، چین و پاکستان اشاره کرد و گفت:این دارو ها حاوی ترکیبات خطرناک و اعتیادآوری مانند ترامادول هستند، که می توانند منجر به تداخلات مرگبار و عوارض جبران ناپذیری شوند و در حال حاضر به دلیل عدم آگاهی مردم، طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

  وی افزود: این دارو ها تاکنون عوارض زیادی برای برخی همشهریان به وجود آورده است و به دلیل تقلبی و قاچاق بودن، امکان پیگیری قانونی نیز وجود ندارد و به طور غیرقانونی در عطاری ها و سوپرمارکت ها به فروش می رسند.

  او در ادامه از جمع آوری فوری آن ها توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو خبر داد و تأکید کرد:شهروندان دارو های مورد نیاز خود را فقط از داروخانه ها تهیه و تحت نظر پزشک و داروساز مصرف کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، موضوع قابل پیگیری باشد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان - دانشگاه علوم پزشکی - معاون غذا و دارو - دارو ها - دارو - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو های تقلبی و قاچاق

مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو های تقلبی و قاچاق