مطالب مرتبط:
سفر مجازی کودکان به شهربازی در نمایشگاه قرآن
نمایش 90 اثر هنری در نمایشگاه سی ویکم قرآن
پخش برنامه «سفر بخیر» برای رانندگان در نوروز
سفر رفتن در ماه رمضان از نظر رهبر انقلاب
سفر دریایی به کیش تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 14:302024-03-25فرهنگي

نمایشگاه هنری برای سفر به 150سال قبل


نمایشگاه موزه اورسی که به زودی با عنوان «پاریس 1874 ابداع امپرسیونیسم» افتتاح می شود، بازدیدکنندگان را با یک سفری مجازی به 150 سال قبل و همان لحظه ای می برد که تولد یک جنبش هنری تاریخ هنر را تغییر داد.

- نمایشگاه موزه اورسی که به زودی با عنوان پاریس 1874 ابداع امپرسیونیسم افتتاح می شود، بازدیدکنندگان را با یک سفری مجازی به 150 سال قبل و همان لحظه ای می برد که تولد یک جنبش هنری تاریخ هنر را تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نمایشگاه پاریس 1874 ابداع امپرسیونیسم که این هفته در موزه اورسی واقع در پاریس برگزار می شود، پیر آگوست رنوار و ادگار دگا در یک استودیوی عکاسی در شمال پاریس جزییات نهایی را به نقاشی های خود اضافه می کنند، درحالی که کلود مونه از اینکه با ادوارد مانه اشتباه گرفته شده است، افسوس می خورد.

گاردین نوشت، زمانی که 30 هنرمندی که اکنون به عنوان نقاشان امپرسیونیست شناخته می شوند، در شامگاه 15 آوریل 1874 در استودیوی عکاسی فلیکس نادار (Felix Nadar) در پاریس گرد هم آمدند، تا حد زیادی ناشناخته بودند و با چالش های زیادی مواجه بودند.

بسیاری از آن ها توسط هیئت داوران سالانه آکادمی هنرهای زیبا کنار گذاشته شده بودند و تصمیم گرفته بودند که نمایشگاه مستقل خود را افتتاح کنند.


برچسب ها: امپرسیونیسم - نمایشگاه - بازدیدکنندگان - پاریس - سال قبل - اورسی - پیر آگوست رنوار
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هنری برای سفر به 150سال قبل

نمایشگاه هنری برای سفر به 150سال قبل