مطالب مرتبط:
فروش مواد مخدر در سوپر مارکت!
سوپر مارکت مواد فروش در شاهین شهر به دام پلیس افتاد
دستگیری خرده فروش مواد مخدر در ملکان
دستگیری خرده فروش مواد مخدر در ملکان
اینجا دیوانه خانه نیست؛ مرکز مصرف مواد مخدر است! +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 15:152024-03-23حوادث

فروش مواد مخدر در سوپر مارکت!


مأموران انتظامی شهرستان با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی 2 خرده فورش مواد مخدر شدند که در یکی از محلات شاهین شهر(استان اصفهان) در پوشش کار در یک سوپر مارکت اقدام به فروش مواد مخدر به جوانان می کردند.

- سرهنگ هادی کیان مهر: مأموران انتظامی شهرستان با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی 2 خرده فورش مواد مخدر شدند که در یکی از محلات شاهین شهر(استان اصفهان) در پوشش کار در یک سوپر مارکت اقدام به فروش مواد مخدر به جوانان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه(استان اصفهان) از دستگیری 2 خرده فروش مواد مخدر که در پوشش کار در سوپر مارکت اقدام به فروش مواد افیونی می کردند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ هادی کیان مهر  در این خصوص اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی 2 خرده فورش مواد مخدر شدند که در یکی از محلات شاهین شهر در پوشش کار در یک سوپر مارکت اقدام به فروش مواد مخدر به جوانان می کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 2 متهم در مغازه دستگیر و در بازرسی ماموران پلیس از محل چند بسته مواد افیونی آماده فروش که به صورت بسیار ماهرانه ای در این واحد صنفی جاساز شده بود کشف شد.


برچسب ها: مواد مخدر - مأموران انتظامی - سوپر مارکت - مواد - شهرستان - انتظامی - مخدر
آخرین اخبار سرویس:

فروش مواد مخدر در سوپر مارکت!

فروش مواد مخدر در سوپر مارکت!