مطالب مرتبط:
کودکان کار اتباع از تهران می روند
کودکان کار اتباع رد مرز می شوند
برخورد یگان حفاظت شهرداری تهران با 289 شبکه مافیای کودکان کار
استفاده شهرداری تهران از کودکان کار+فیلم
عکسی از یک آگهی تبلیغاتی مخصوص اتباع در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 13:452024-04-17اجتماعي

کودکان کار اتباع از تهران می روند


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ساماندهی کودکان کار گفت: این افراد به دو گروه دارای خانواده ایرانی و اتباع دسته بندی می شوند و بنا بر برنامه ریزی کودکان کار اتباع با همراهی اداره مربوطه رد مرز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، احمد احمدی صدر؛ مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت وگو با تسنیم با اشاره به پایان طرح تکمیلی ساماندهی اجتماعی که به دستور شهردار تهران به مدت دو هفته در پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به منظور ساماندهی آسیب های اجتماعی  شامل معتادان متجاهر، کودکان کار، زباله گردها و متکدیان سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: این طرح توسط  معاونت جتماعی و فرهنگی، مناطق 22 گانه و 124 ناحیه شهرداری تهران ،معاونت های امور مناطق و خدمات شهری شهرداری صورت گرفته است.

احمدی صدر با بیان اینکه در 5 روز آغاز اجرای این طرح حدود 2000 نفر توسط گشت های حامی شهر جمع آوری شدند، افزود: از همان ابتدای اجرای طرح تکمیلی ساماندهی اجتماعی 100 گشت حامی شهر به طور ویژه به منظور ارائه خدمات به فعالیت کردند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری درباره جزییات این طرح عنوان کرد: متکدیان، معتادان متجاهر و کودکان کار و زباله گرد پس از جمع آوری توسط گشت های حامی شهر به منظ


برچسب ها: کودکان کار - شهرداری تهران - شهردار - اجتماعی - شهرداری - تهران - ساماندهی
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار اتباع از تهران می روند

کودکان کار اتباع از تهران می روند