مطالب مرتبط:
مجلسی: با فقیر شدن اقتصاد احترام ایران در دنیا از بین می رود/ بیگدلی: شرق توانایی احیای اقتصاد ما را ندارد/ محبعلی: سیاست های کلی کشور باید تغییر کند
(16+) لحظه وحشتناک غرق شدن کودک در سیل گلستان + فیلم | عملیات احیای او را ببینید
فرصت احیای برجام را از دست دادیم
احیای 4100 واحد تولیدی غیرفعال و ایجاد 7 شهرک صنعتی جدید در دولت سیزدهم
چرا اروپا به دنبال احیای صنعت هسته ای خود است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 22:052024-03-21سياسي

احیای گردان مالک اشتر تقاضای جوانان غرب مازندران از سردار بابایی


استاندار مازندران با اشاره به اینکه جوانان منطقه غرب مازندران از سردار بابایی می خواهند تا گردان مالک اشتر را احیا و هیات مالک اشتر را ایجاد کند، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه جوانان منطقه غرب مازندران از سردار بابایی می خواهند تا گردان مالک اشتر را احیا و هیات مالک اشتر را ایجاد کند، ادامه داد: در این دیدار نوروزی مقرر شد، پیشکسوتان دفاع مقدس این منطقه و بچه های گردان مالک اشتر لشکر 25 کربلا با هم همت کنند تا این مهم انجام شود و یاد و خاطره شهدایی که این گردان تقدیم انقلاب کرد را زنده کنند و ما هم در خدمت هستیم.

سید محمود حسینی پور پنج شنبه 2 فروردین به همراه فرماندار شهرستان نور با سردار بابایی از جانبازان دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کردند.

طی این دیدار ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان سردار بابایی از خاطرات خوب و شیرین دوران دفاع مقدس مطالبی را بیان کرد.

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار اظهار کرد: ما نتوانستیم سبک زندگی رزمندگان اسلام را به نسل جدید منتقل کنیم و در واقع یکی از آسیب هایی که متوجه دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید از سختی های دوران دفاع مقدس توسط این سرداران آشنا شوند آن ها با پوست، گوشت، خون و استخوان خود بر تمام تجهیزات مدرن آن زمان دشمن ایستادند.


برچسب ها: مالک اشتر - مازندران - غرب مازندران - استاندار مازندران - بابایی - سردار - گردان
آخرین اخبار سرویس:

احیای گردان مالک اشتر تقاضای جوانان غرب مازندران از سردار بابایی

احیای گردان مالک اشتر تقاضای جوانان غرب مازندران از سردار بابایی