مطالب مرتبط:
روز قدس متفاوتی را تجریه خواهیم کرد
روز قدس متفاوتی را تجربه خواهیم کرد
روز قدس امسال یک قیام همگانی را شاهد خواهیم بود
هیات رزمندگان اسلام: همه در «روز جهانی قدس» حضور فعال خواهیم داشت
امسال بی سابقه ترین روز قدس را خواهیم داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 08:202024-04-05سياسي

روز قدس متفاوتی را شاهد خواهیم بود


علاء الدین بروجردی؛ کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: با توجه به نکته ای که مقام معظم رهبری فرمودند، روز قدس متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

ملت ما در دوران جنگ و بمباران این حضور را همیشه داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، گفتگوی ویژه خبری امشب با حضور مهمانان برنامه، آقایان علاء الدین بروجردی، کارشناس ارشد مسائل سیاسی و حسین کنعانی مقدم، کارشناس مسائل سیاسی ، به بررسی موضوع جهانی شدن مسئله فلسطین و غزه پرداخت.

مقدمه: در آستانه روز قدس هستیم، اهالی نوار غزه در آستانه روز قدس از مردم ایران و همچنین همه آزادی خواهان و آزادگان جهان خواستند که با حضور گسترده در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جنایات رژیم صهیونیستی و رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند.

ضمن این که در آستانه روز جهانی قدس در بسیاری از کشور های دنیا تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی برگزار شده؛ کشور هایی مثل انگلیس، آلمان، روسیه و بحرین از جمله کشور هایی بودند که شعار هایی را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سر دادند.

  سؤال: آقای بروجردی نگاه و اندیشه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، تأکید مقام معظم رهبری دیروز در دیدار با کارگزاران نظام در یکی از محورها، بخشی از سخنرانی


برچسب ها: مسائل سیاسی - رژیم صهیونیستی - روز قدس - کارشناس - جنایات رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - آستانه
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس متفاوتی را شاهد خواهیم بود

روز قدس متفاوتی را شاهد خواهیم بود