مطالب مرتبط:
وزارت بهداشت غزه: رژیم اشغالگر در حال نسل کشی مردم غزه است
جمع آوری سگ های بلاصاحب بر اساس بخشنامه وزارت کشور انجام می شود
وزارت بهداشت غزه: رژیم اشغالگر در حال نسل کشی مردم است
این افراد چه بلایی بر سر وزارت بهداشت آورده اند؟
با فشار مجلس بخشنامه دستمزد 1403 اصلاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 15:252024-04-16اقتصادي

گرانفروشی داروهای کمیاب به بهانه بخشنامه وزارت بهداشت


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از داروخانه های معروف عرضه کننده داروهای کمیاب با چند برابر قیمت، تخلف گرانفروشی دارو کشف شد.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از داروخانه های معروف عرضه کننده داروهای کمیاب با چند برابر قیمت، تخلف گرانفروشی دارو کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در این باره اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی در قالب سه تیم با دریافت گزارش های مردمی در خصوص گران فروشی داروهای کمیاب به 9 داروخانه معروف و منتخب مراجعه کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: مشکل اصلی که در این گشت مشاهده شد این بود که داروخانه ها حتی در مواردی که دارو دارای قیمت مندرج در روی بسته بندی است بر اساس نرخ سامانه ای و جدید اقدام به نرخ گذاری جدید و عرضه دارو می کنند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه صاحبان این داروخانه ها بخشنامه ای از وزارت بهداشت را توجیه کار خود کرده اند، گفت: این موضوع در حال بررسی بوده و نباید اجازه دهیم با استفاده از یک بخشنامه بستری برای گرانفروشی و اجحاف در حق مردم به ویژه در حوزه سلامت ایجاد شود.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی استان تهران - تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات - داروهای کمیاب - تعزیرات - دارو
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی داروهای کمیاب به بهانه بخشنامه وزارت بهداشت

گرانفروشی داروهای کمیاب به بهانه بخشنامه وزارت بهداشت