مطالب مرتبط:
عبور موفق موشک های ایرانی از سد گنبد آهنین در الخلیل + فیلم
گنبد آهنین چه می داند از صریر قیامت سجیل
لحظه شگفت انگیز عبور موشک های ایران از گنبد آهنین اسراییل
سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» از نظر ما پایان یافته؛ قصدی بر ادامه آن نداریم / عملیات به اهدافش رسید؛ نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی اسراییل نتوانست مقابله قابل توجهی با این عملیات داشته باشد / اگر اسراییل اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه یا کشور دی
سرلشکر باقری: گنبد آهنین هم نتوانست مقابله بکند | قصدی بر ادامه عملیات نداریم مگر اینکه اسراییلی اقدامی انجام دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 16:252024-04-14سياسي

شورای وحدت اصولگرایان: گنبد به ظاهر آهنین لانه سست عنکبوت شد


شورای وحدت اصولگرایان تأکید کرد که صهیونیست ها اسیر تدبر و خشم ایران شدند و گنبد به ظاهر آهنین به لانه سست عنکبوت مبدل شد.

- شورای وحدت اصولگرایان تأکید کرد که صهیونیست ها اسیر تدبر و خشم ایران شدند و گنبد به ظاهر آهنین به لانه سست عنکبوت مبدل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: دیگر بار خیبر به نوای الله اکبر فرو ریخت و بار دیگر ابابیل بر خانه عنکبوت لرزه افکندند که در تحقق وعده الهی شکی نیست.

عملیات غرورآفرین وعده صادق بار دیگر به مستکبرین و عمالشان یادآوری کرد که فرزندان علی را صبری است حسنی و شور جهادی است حسینی.

کوردلان رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست های کودک کش که غزه را به خاک مظلومان رنگین کرده و به پشتوانه شیطان بزرگ دست به هر جنایتی می زدند، هیچگاه تصور نمی کردند غیورمردان ایران زمین اینگونه آن ها را اسیر تدبر و خشم خود نموده و گنبد به ظاهر آهنین را به لانه سست عنکبوت مبدل کنند.

شورای وحدت، این پیروزی بزرگ را به همه مسلمین و آزادگان جهان تبریک گفته و بر حق مسلم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان خود تاکید می کند.

رژیم صهیونیستی و متحدانش باید بدانند که هر اقدامی بر علیه منافع ملی ایران با واکنشی متناسب و در زمان مناسب مواجه خواهد شد و ممکن نیست که به کنسولگری یک کشور حمله نظامی کرده و عملشان بی پاسخ بم


برچسب ها: شورای وحدت اصولگرایان - وحدت اصولگرایان - صهیونیست ها - اصولگرایان - شورای وحدت - عنکبوت - صهیونیست
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت اصولگرایان: گنبد به ظاهر آهنین لانه سست عنکبوت شد

شورای وحدت اصولگرایان: گنبد به ظاهر آهنین لانه سست عنکبوت شد