مطالب مرتبط:
نمایشگاه هفته فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی برگزار می شود
امام جمعه کرج: اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسراییل بازدارنده و سنگین خواهد بود 
نقش جمهوری اسلامی ایران در جنگ غزه چیست؟
دیگ های غذای عید فطر در آفریقای جنوبی خبرساز شد!
ادعای جنجالی رائفی پور: هدف جمهوری اسلامی یک پاسخ نمادین نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 12:252024-04-13سياسي

برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی


با ابتکار رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا، هفته فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی از روز جمعه 24 فروردین به مدت یک هفته آغاز به کار کرد.

- برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی با ابتکار رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا، هفته فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی از روز جمعه 24 فروردین به مدت یک هفته آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم بازگشایی این هفته در شهر ژوهانسبورگ، پس از قرائت قرآن کریم، چند قطعه موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه موسیقی اعزامی از ایران نواخته شد که با استقبال حضار مواجه شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه گوشه ای از فرهنگ غنی ایران را در معرض دید عموم قرار دهد.

برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرهنگ غنی ایران در زمینه های مختلف از جمله شعر، ادبیات و سایر هنرها خواستار افزایش تبادلات فرهنگی میان دو کشور شد.

خانم مالولکه مدیر کل زنان وزارت زنان، جوانان و معلولین آفریقای جنوبی نیز ضمن سخنانی با تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه، ایران را کشوری با فرهنگ غنی و ظرفیت های بسیار بالا توصیف کرد و افزود: ایران یکی از تم


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - ایران - هفته فرهنگی - آفریقای جنوبی - سفارت جمهوری اسلامی ایران - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی

برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی