مطالب مرتبط:
فرماندار ساری: لازمه تحقق شعار سال ایجاد اقتصاد رقابتی است
راهکار عملیاتی تحقق شعار سال 1403
تحقق شعار سال 1402 توسط دولت
استاندار: لازمه تحقق شعار امسال در خوزستان تهیه نقشه راه است
تحقق شعار سال نیازمند حمایت از تعاونی هاست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 10:252024-03-28سياسي

انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است


مسئولان باید شعار سال را به عنوان هدف عملیاتی خود قرار دهند و در کنار این موضوع برای تحقق شعار سال باید اقدامات عملیاتی انجام شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: مسئولان باید شعار سال را به عنوان هدف عملیاتی خود قرار دهند و در کنار این موضوع برای تحقق شعار سال باید اقدامات عملیاتی انجام شود.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خودشان امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کردند که این موضوع جای فکر و تلاش بیشتری دارد.

وی با تاکید بر این موضوع که مسئولان باید شعار سال را به عنوان هدف عملیاتی خود قرار دهند، افزود: در کنار این موضوع برای تحقق شعار سال باید اقدامات عملیاتی انجام شود.

امام جمعه خرم دره با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال، ادامه داد: ترویج فرهنگ تولید، مبارزه با هر نوع رانت و ویژه خواری، رقابت سازنده در عرصه اقتصاد، از شرایط لازم و اساسی جهش تولید است که با فقدان هر یک از شرایط حضور مردم در این عرصه نیز محقق نخواهد شد.

زاهدی پور با توضیح اینکه اقدامات مسئولان باید به گونه ای باشد که موجب امیدآفرینی در بین مردم شود، تصریح کرد: نقطه شروع امیدآفرینی نیز ترویج فرهنگ دینی تبیین دستاوردهای گذ


برچسب ها: شعار سال - تحقق شعار سال - عملیاتی - تحقق شعار - شعار - اقدامات - موضوع
آخرین اخبار سرویس:

انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است

انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است