مطالب مرتبط:
روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
نماد نیروهای مسلح در بورس
150 میلیون متر مکعب گاز تا 36 ماه آینده به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می شود
مالیات بر ارزش افزوده رسما 10 درصد شد
مالیات بر ارزش افزوده افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 12:152024-03-28سياسي

روزبه روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود


امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.

- امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور و جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافند هوایی اظهار داشت: آمادگی دفاعی و توان تسلیحاتی نیروهای مسلح کشورمان همچون سدی محکم در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و نیز ارتقا توان نظامی به ویژه در حوزه پدافند است، خاطرنشان کرد: بصیرت و دوراندیشی در راستای مقابله با تهدیدات و ارتقای تجهیزات به‍روز و کارآمد، دو مولفه ارزنده در رشد و پیشرفت نیروی پدافند هوایی ارتش است.


برچسب ها: امیر سرتیپ صباحی فرد - پدافند - نیروی پدافند هوایی ارتش - جنوب شرق کشور - پدافند هوایی - آمادگی دفاعی - نیروی پدافند هوایی
آخرین اخبار سرویس:

روزبه روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود

روزبه روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود