مطالب مرتبط:
فرماندار اردستان:سال 1403 گره گشایی از کار مردم در اولویت باشد
آیت الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
تلاش های دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
مسئولان همه همت خود را بر حل مشکلات مردم عالیشهر متمرکز کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 20:302024-03-27سياسي

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد


فرماندار اردستان با بیان اینکه همه هم و غم مدیران شهرستان در سال جدید باید مردم و درخواست های آنها باشد، گفت: مسئولان شهرستان باید گره ای از مشکلات مردم باز کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با بیان اینکه همه هم و غم مدیران شهرستان در سال جدید باید مردم و درخواست های آنها باشد، گفت: مسئولان شهرستان باید گره ای از مشکلات مردم باز کنند.

سید محمدهادی احمدی طباء عصر امروز (چهارشنبه، 8 فروردین) در شورای اداری شهرستان در سالن سینما اردستان، اظهار کرد: سال گذشته در سطح شهرستان اردستان تلخی و شیرینی های را شاهد بودیم و برخی از پروژه ها بعد از گذشت 12 و 15 سال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به برخی از پروژه هایی که سال گذشته در شهرستان اردستان افتتاح شده بود، افزود: سال گذشته شاهد رشد 7 درصدی بیمه اجباری و 23 درصدی در حوزه هرم و مشاغل آزاد را شاهد بودیم.

هم چنین یکی از کارهای بزرگ فرهنگی که سال گذشته در سطح شهرستان اردستان انجام شد برگزاری بیش از 200 یادواره شهدا بوده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده سال گذشته در حوزه مسکن شاهد یک شکوفایی در سطح شهرستان بودیم و با وجود الحاق 39 هکتار زمین در شهر اردستان دوسری واگذاری زمین در حوزه جوانی جمعیت داشتیم.


برچسب ها: شهرستان - اردستان - مشکلات مردم - فرماندار اردستان - شهرستان اردستان - مردم - مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد