مطالب مرتبط:
ری قبله تهران در گرامیداشت عید سعید فطر مهیای جشن بزرگ بندگی شد
عید فطر، جشن بندگی مطلق در درگاه عبودیت
قنوت عید فطر زیر باران رحمت الهی در ارومیه
عید فطر پاداش افراد حق طلبی است که به وعده های الهی ایمان دارند
علی فتح الهی پیشکسوت قرآنی لرستان تجلیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 09:402024-04-10سياسي

جشن بندگی با رحمت الهی


امسال در حالی پیش بینی بارش باران اقامه نماز عید فطر را به حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان کشاند که هر سال این فریضه باشکوه در مصلی برپا می شد.

- ایسنا/همدان امسال در حالی پیش بینی بارش باران اقامه نماز عید فطر را به حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان کشاند که هر سال این فریضه باشکوه در مصلی برپا می شد.

حسینیه امام خمینی(ره) با حضور خیل عظیم جمعیت پر شده بود و باعث شد شکوه نماز عیدفطر در قاب دوربین های عکاسان جلوه نمایی کند.

نمازگزاران که با ذوق و شوق فراوان ساعتی قبل از طلوع آفتاب در حسینیه حضور پیدا کرده بودند، با تلاوت قرآن، سرود، مداحی و ادعیه خوانی پذیرایی شدند تا روحشان بیش از پیش جلا یابد و برای برپایی نماز جشن بندگی مطلق آماده شوند.

بارش باران، این رحمت الهی در روز نعمت الهی باعث شد نمازی روح بخش و خاطره انگیز در اذهان همگی ثبت شود و چترهای خیس نمازگزاران حسی غریب به آدم می داد.

نماز با شکوه نمازگزارانی که پاداش بندگی شان را امروز دریافت می کردند، در حالی اقامه شد که صدای مؤذن با باران دل انگیز و فرح بخش ترکیبی عجیب و رؤیایی ایجاد کرده بود.

بعد از اتمام نماز و استعماع سخنان نماینده ولی فقیه در استان، مردم گروه گروه به خیابان های منتهی به خیابان پاسداران و حسینیه رفتند و سوار اتوبوس های درنظر گرفته شده، شدند.


برچسب ها: نماز - حسینیه امام - بارش باران - حسینیه - نماز عید - نماز عید فطر - نمازگزاران
آخرین اخبار سرویس:

جشن بندگی با رحمت الهی

جشن بندگی با رحمت الهی