مطالب مرتبط:
تصویری ماهواره ای از پایگاه هوایی رامون اسراییل بعد از 14 آوریل
انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسراییل
حسادت اوکراین نسبت به اسراییل گل کرد
آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی خود را در اختیار اسراییل قرار دهد مورد هدف قرار می دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 17:302024-04-17بين الملل

فایننشال تایمز: پدافند هوایی اسراییل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد


رسانه انگلیسی گزارش داد با توجه به سرنوشت پدافند هوایی اوکراین، می توان گفت اسراییل هم در درازمدت توان حفظ توان کنونی پدافند هوایی خود را نداشته و بالاخره در برابر انبوه موشک های بازیگران منطقه کم می آورد.

- رسانه انگلیسی گزارش داد با توجه به سرنوشت پدافند هوایی اوکراین، می توان گفت اسراییل هم در درازمدت توان حفظ توان کنونی پدافند هوایی خود را نداشته و بالاخره در برابر انبوه موشک های بازیگران منطقه کم می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی می گوید رژیم صهیونیستی با بهره گیری از سامانه های پدافند هوایی چندلایه خود و همچنین حمایت گسترده قدرت های نظامی غربی، توانست تا حدی در برابر حمله اخیر ایران از خود دفاع کند، اما بعید است این رژیم برای مدتی طولانی توان مقابله با انبوه موشک های بازیگران منطقه را داشته باشد.

فایننشال تایمز نوشت، باتوجه به این که هیچ یک از متحدان رژیم صهیونیستی با واکنش شدید اسراییل به حمله ایران موافق نبوده و اعلام کرده اند در آن همکاری نخواهند داشت، بعید است در صورت درگیری نبردی گسترده در طولانی مدت حمایت های غرب ادامه داشته باشد.

در این گزارش آمده که ایران و نیروهای مقاومت منطقه روی اندوخته بزرگی از موشک ها و پهپادها نشسته اند که تخمین زده می شود تعداد آن ها به ده ها هزار مورد برسد.


برچسب ها: پدافند هوایی - پدافند - توان - هوایی - فایننشال تایمز - رسانه انگلیسی - بازیگران
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: پدافند هوایی اسراییل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

فایننشال تایمز: پدافند هوایی اسراییل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد